Tuesday, November 29, 2011

HATTAN NAFI BERCERAI SELEPAS NIKAH 7 HARI

Hattan Nafi Gossip Bercerai Selepas Nikah 7 Hari, Tinggal Pesan Buat Zubir

“Kau jangan tanya salah soalan, aku sekarang memang tengah panas orang tulis macam macam cerita,” ujar Hattan membuka perbualan.

Lantas ligat bagai lipas kudung otak rotikaya.com mengatur kembali soalan yang ingin kami ajukan berkaitan gossip negatif yang melanda rumahtangga Hattan & isteri, Farah.


Dan, Hattan menjawab penuh tenang, “Aku tengah drive ke KLIA untuk jemput isteri aku balik dari Hong Kong — memang tiada isu dan kau ada baca tulisan Zubir Berita Harian?”

“Dia tulis aku ceraikan isteri aku dengan talak tiga — suka hati dia — walaupun tidak menyebut nama aku, tetapi aku tahu dia tujukan pada aku,” Hattan membuka bicara tentang Zubir.

Hattan juga berkata yang wartawan kontroversi tersebut ada menulis tentang diri’nya yang sekali lagi tidak di’undang ke majlis perkahwinan Hattan & Farah.

“Aku tidak panggil dia seorang sahaja — wartawan lain semua aku beritahu — dia siapa lagi pun, bukan Anuar Zain, sudahlah gemuk pendek ada hati mahu di’sanjung sanjung. Kau tulis apa aku cakap,” ujar Hattan lagi.

Majlis perkahwinan adalah majlis peribadi pada hemat kami, jika sudah tidak ada yang menjemput, jangan pula tulis di’akhbar berkecil hati. Boleh makan diri. – Foto oleh The Photographer

sumber: rotikaya

No comments:

Search This Blog

Labels