Friday, November 18, 2011

VIDEO MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU KE 4

MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU 4 YOUTUBE


Pelakon dan pelawak veteran, Jalil Hamid tersingkir pada program realiti Maharaja Lawak Mega minggu ke empat yang berlangsung pada malam Jumaat di sini. Jalil tewas setelah mendapat undian paling rendah dengan jumlah peratusan terendah sebanyak 46 peratus.



Dua peserta lain yang mendapat peratusan terendah adalah kumpulan Syok (49 peratus) dan Hiro (53 peratus). Persembahan pada minggu ke empat diungguli oleh kumpulan Boboi sebanyak 70 peratus diikuti oleh 3G (66 peratus) dan Osbon (66 peratus).

Jalil ketika ditemui berkata, dia telah menyangka akan terkeluar setelah mendapat maklum balas kurang baik daripada juri. "Sejujurnya saya telah merasakan akan terkeluar dari minggu lepas lagi dan nyata minggu ini ia menjadi kenyataan," ujarnya.

Dalam pada itu, Jalil berkata, ini adalah kali pertama dia menyertai pertandingan dan ia adalah perkara baru baginya walaupun telah terlibat dalam dunia lakonan sudah lama.

"Bukan mudah sebenarnya berlawak dihadapan penonton sendirian dan mengetahui bahawa kita sedang dinilai, perasaan itu berbeza," ujarnya.

Youtube Persembahan Peserta

Persembahan 3G



Persembahan Bawel


Persembahan Syok



Persembahan Saehu



Persembahan JH



Persembahan Osbon


Persembahan Boboi


Persembahan BP



Persembahan Hiro



Persembahan Adlin



Persembahan Pimai



Penyingkiran

3 peserta terbawah minggu ini, SYOK, JH dan Hiro. Untuk minggu ke 4 ni, Jalil Hamid tersingkir.



No comments:

Search This Blog

Labels