Friday, October 28, 2011

VIDEO MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU PERTAMA

Live Maharaja Lawak Mega Minggu Pertama

Pertandingan Maharaja Lawak Mega yang dihoskan oleh pengacara AC Mizal ini menyaksikan persaingan sengit di kalangan pelawak-pelawak dan pelakon hebat komedi profesional terbaik di Malaysia, Singapura dan Indonesia. Lebih hebat lagi, setiap pelawak yang bertanding mempunyai portfolio seni yang mengagumkan dalam bidang ini.


Peserta-peserta Maharaja Lawak Mega adalah terdiri daripada kumpulan Pimai yang dianggotao oleh Sathiya, Imuda dan Mat Over), Hiro (Hamdan, Ilya dan Ropie Cecupak), Boboi (Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik, Anje (Achong Sweet Child dan Joey Daud), Osbon (Mr Os dan Abon), kumpulan Lanun (Jegan, Elya dan Salma Al-Farisi),, BP- Bawal Power (Bob Kuman dan Sobrie), RAP (Azoz Kota, Pak Lah Cecupak dan Rama Jangan Ketawa), Comel (Radhi Khalid dan Bell Ngasri), 3G (Yassin, Didie Alias dan Enot), manakala Adlin Aman Ranlie dan Jalil Hamid pula mengambil langkah berani untuk beraksi secara solo.

Sebentar tadi, berlalunya Maharaja Lawak Mega bagi Minggu Pertama. Diumumkan Juri tetap Maharaja Lawak Mega ialah Dato’ Chef Wan, Zainal Abidin Hassan dan Dato’ Siti Nurhaliza. Dan juri jemputan untuk minggu 1 ialah Imran Ajmain. Pertandingan berakhir dengan Tiada Penyingkiran walaupun 3 peserta yang dipanggil iaitu Anje, Lanun dan Caer.

Anje



Syok



Bawel



Pimai



Rap



Saehu



Boboi



Comel



Osbon



Adlin



Lanun



Gebu



Caer



3G



JH



BP



Hiro


Berikan sokongan anda dengan mengeLIKE fanpage Maharaja Lawak Mega ini.

Next: VIDEO MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU 2

Next: VIDEO MAHARAJA LAWAK MEGA MINGGU 3

No comments:

Search This Blog

Labels