Wednesday, February 1, 2012

JAMAL ABDILLAH NAFI NIKAH WAKTU TERDEKAT

Jamal Tolak Khabar Angin Nikah Waktu Terdekat. Penyanyi popular Jamal Abdillah mengakui tidak terdesak untuk berkahwin lagi dalam masa terdekat selepas hampir lima tahun menduda.


Jamal, 53, berkata pada waktu ini dia berasa selesa menjalani kehidupan secara bersendirian tanpa isteri atau kekasih kerana sentiasa ditemani oleh dua anak lelakinya Osama Yamani, 11, dan Ahmad Zaki Yamani yang berusia enam tahun.

“Saya belum terfikir untuk mencari teman hidup atau isteri buat masa ini. Alhamdulillah, saya selesa bersendirian di samping dua anak saya,” katanya yang ditemui mStar Online, baru-baru ini.

Ketika ditanya mengenai dakwaan kononnya dia kini berkawan dengan seseorang, Jamal menolak khabar angin itu sambil menegaskan dia sibuk menumpukan perhatian pada kerjaya dan dua anaknya sahaja.

“Dakwaan itu tidak betul kerana saya masih sendiri sehingga hari ini. Saya belum bersedia untuk mencari pengganti.

“Saya sibuk dengan pelbagai tanggungjawab dan kerjaya seni dan tiada masa untuk bercinta,” katanya.

Jamal pernah mendirikan rumah tangga sebanyak tiga kali iaitu bersama Basariah Abdul Latiff, Nor Aina Yusuf dan Fatimatuzahra Samad.

Penyanyi berpengalaman hampir 33 tahun dalam seni suara ini bercerai dengan Fatimatuzahra Samad pada 15 Mei 2007 dan dikurniakan anak lelaki Ahmad Zaki Yamani.

Anak sulungnya Osama Yamani pula adalah daripada perkahwinan keduanya.

Terbaru, penyanyi yang sedang popular dengan lagu Aku Maafkan Kamu (menampilkan Malique) ini bakal terlibat dalam majlis makan malam amal Mutiara Kasih anjuran SNZ Event Management dan A&A World Vacation.

Ia bakal berlangsung pada 12 Februari depan pukul 8 malam di JB Expo, The Regency Hotel, Johor Bahru, Johor.

sumber: mStar Online

No comments:

Search This Blog

Labels