Tuesday, February 14, 2012

MIMI HARIS NAFI MINUM ARAK BERSAMA IKA NABILA

Penyanyi, pelakon dan pengacara, Mimi Haris menafikan atas dakwaan bahawa dia dan penyanyi, Ika Nabila dalam keadaan mabuk seperti dalam foto yang tersebar di sebuah blog yang menampakkan dirinya bersama Ika sedang memegang segelas minuman yang didakwa arak.


Mimi Haris yang terkejut dengan dakwaan itu, memperjelaskan foto yang menunjukan rakan baiknya, Ika Nabila yang memegang sejenis minuman keras itu bukanlah minuman keras, sebaliknya sejenis jus sparkling.

"Saya betul-betul terkejut kerana kami tidak pernah melakukannya. Kami hanya minum jus sparkling dan bukannya seperti yang diperkatakan oleh sebuah blog berkenaan.

"Apa yang pasti, gambar itu diambil ketika kami menghadiri majlis hari jadi rakan kami di pusat karaoke dan kami hanya meraikan rakan kami. Itu sahaja.

"Saya rasa ia mula tersebar selepas Ika menggunakan gambar itu sebagai gambar profilnya di BBM (BlackBery Messenger)

"Saya anggap ianya sebagai fitnah kepada saya dan Ika kerana saya tahu apa yang berlaku dan terus terang kami bukanlah peminum arak jauh sekali sedang mabuk ketika itu," katanya ketika dihubungi murai.com.my

sumber: murai.com.my

No comments:

Search This Blog

Labels