Thursday, February 2, 2012

KHAIRUL FAHMI PUTUS CINTA? SIAPA LEUNIEY?

Khairul Fahmi Apex Putus Cinta Dahlia Teck Untuk Leuniey? Penjaga gol kebangsaan yang juga selebriti terhangat Khairul Fahmi Che Mat, digosipkan putus cinta buat sesekian kalinya. Jika sebelum ini beliau putus tunang dengan Elia Jejari Runcing, kini beliau dikatakan memutuskan hubungan pula dengan Dahlia Teck... wanita yang memberikan kejutan hari jadi untuknya baru-baru ini.


Gosip hangat ini bertambah kencang apabila penulis akaun Twitter @MahsiH2 turut mendakwa yang Khairul Fahmi Che Mat mempunyai kekasih baru senegeri (Kelantan) bernama 'Leuniey Natasha'. 


Leuniey Natasha yang didakwa menjadi 'pacar' baru Khairul

Lebih memanaskan keadaan, kekasih baru Khairul didakwa baru sahaja bertunang beberapa minggu lalu tetapi minta putus tunang disebabkan 'tergilakan' Khairul.

Dakwaan putus cinta antara Dahlia Teck dan Khairul turut diperkuatkan dengan ketiadaan mereka bertwitt sejak pertengahan Januari 2012. Benarkah begitu atau ia hanya gosip yang sengaja diperhangatkan menjelangnya perlawanan yang melibatkan Malaysia?


Seperti biasa, ini hanya gosip. Anda tidak perlu percaya 100%. Untuk membaca sendiri tweets dari pereka akaun Twitter @MahsiH2, anda boleh KLIK DI SINI.

UPDATE!! : KHAIRUL FAHMI NAFI ADA HUBUNGAN DENGAN LIENIEY NATASHA

kredit: myartis.com

No comments:

Search This Blog

Labels