Sunday, December 18, 2011

KHAIRUL FAHMI CHE MAT (APEX) JADI MODEL?

Apex jadi model gaya?

Orang kata tuah ayam nampak di kaki, tapi tuah manusia siapa yang tahu. Tuah pemain bola juga nampak di kaki sebab mereka cari makan menggunakan kaki. Tapi kalau penjaga gol pula macam mana? Tuah di tangan kut.

Memang penjaga gol sensasi negara Khairul Fahmi Che Mat sentiasa bertuah. Walaupun kejayaannya dan rakan sepasukan dalam membawa pulang kemenangan menjadi keriangan dan kebanggan peminat, dia juga terpalit kontroversi apabila kisah di luar padang turut jadi bualan. Adatlah bila jadi orang popular ni.


Menurut Mangga Online, Fahmi atau nama manjanya Apex tu akan jadi model tak lama lagi. Dia akan menjadi wajah untuk kempen produk jenama popular yang ada kaitan dengan gaya. 

Maklumlah pihak jenama itu belum lagi membuat pengumuman. Apex juga tak ada membuka mulut. Malah penggambaran iklan yang bakal menghiasi kaca TV belum dibuat lagi.

Jadual Apex pun padat jadi kenalah tunggu komitmen dia reda sikit barulah boleh buat penggambaran. Sekarang inipun dia dok menggalas tugas sebagai kepten dalam beberapa siri perlawanan persahabatan di luar negara.


Kepada peminat Apex tunggulah hero anda menjadi jurucakap produk pula. Makin ramailah anak-anak dara nak bergaya selepas ini.

Pasti ramai peminat beralih kepada produk yang menampilkan Apex sebagai model itu. Yalah dia banyak peminat. Pasti ada yang mahu mengikut gayanya.

Walaupun beraksi di tengah-tengah padang, Apex sentiasa tampil dengan aura tersendiri. Agaknya sebab itulah dia dilamar untuk menjadi jurucakapnya. 


Sebelum ini ramai juga selebriti sukan jadi jurucakap produk, lebih-lebih lagi yang berkaitan dengan jenama sukan. Bayarannya pasti lumayan. Itulah habuan bila menghasilkan sesuatu yang dibanggakan.

Hari ini penyokong bolasepak semakin ramai sebab mereka bangga dengan pencapaian generasi baru bolasepak yang sudah bangkit setelah sekian lama sering menjadi bahan sindiran sebab asyik gagal.

 sumber: manggaonline

No comments:

Search This Blog

Labels