Wednesday, December 28, 2011

PENJELASAN IQA MENTOR GAMBAR BASAH DI PARTI MEDIA HIBURAN

Gambar 'Basah' : "TAK ADALAH SEKSI MANA PUN" - IQA MENTOR


Selepas sehari berlangsungnya Media Hiburan Splash Party, peminat setia hiburan tanah air dikejutkan dengan berita sebuah laman web hiburan yang menyiarkan gambar 'basah' Iqa Mentor. Gambar ini mencetuskan pelbagai reaksi negatif daripada peminat-peminatnya. Lantas MH mendapat penjelasan daripada empunya diri berhubung perkara ini.

"Saya tidak sedar pakaian yang saya pakai menampakkan pakaian dalam. Mujur tak nampak 'benda' yang tak sepatutnya. Lagipun ia tak adalah seksi manapun kerana pakaian yang saya pakai sesuai dengan tempat dan tema parti ini berlangsung.

"Namapun parti basah, memanglah sepatutnya basah. Kalau ada yang beranggapan saya seksi atau melampau saya minta maaf dan akan lebih berhati-hati selepas ini," jelas Iqa yang ditemu bual di sebuah majlis hiburan.





via: rotikaya dan mediahiburan

No comments:

Search This Blog

Labels